vrijdag 4 april 2014

Made in 2013: de ontknoping

Waarschijnlijk zit u er al lang op te wachten: op hoeveel naaiprojectjes stond de tellen op 31 december 2013?
We zullen maar eens beginnen tellen zeker?

Dit was de stand van zaken in oktober: 42 stuks!
Dus tellen we verder:

43. De tas van Max



















44. De recycleer-broek
45. Een nieuwe broek voor Merel
46. 3 dasjes
De kleinste voor Max
De 2 andere als cadeautje voor 2 broertjes
=  kerst vieren in stijl







































47. Een mandje voor een vriendin:





















48. Een boekje voor mij.






49. Een kleedje voor Merel



Dit is de beste foto.
1 kans kreeg ik, daarna wilde ze niet meer stil blijven staan...
 Zo zie je de actieve dochter maar komt het kleedje toch niet zo goed tot zijn recht...












50. Kruippakje voor kleine, schattige Elise







































51. en 52. Een kaptrui voor een vriendje en nóg een kaptrui voor Merel




Ik maakte eigenlijk nog een kaptrui voor het petekindje van manlief.
En voor mijn zus maakte ik nog een portefeuille/tasje...
Maar uhm...  nee... daar heb ik geen foto's van... dus geloven jullie mij niet zeker?



2 opmerkingen:

  1. dat zijn er alvast méér dan 52 dus... opdracht volbracht!! Goed gedaan meid!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je net genomineerd voor de Liebster Blog Award (meer info op mijn blog http://missladybugsj.blogspot.be/ )

    BeantwoordenVerwijderen