zaterdag 23 februari 2013

Max ontdekt zijn voetjes!

Mijn kleine man pakte vanmorgen, toen hij in zijn badje zat, zijn voetjes vast. En vrolijk dat hij was! Lachen, kirren en dan met zijn armpjes slaan. Ja, in zijn badje dus... Gevolg: natte badkamer. Maar dat geeft niet, ah nee, kleine Max zorgde ervoor dat mama vandaag een onuitwisbare glimlach heeft.
Kleine Max, 4 maandjes oud ontdekt de wereld en begint bij zichzelf. Stemmetje, handjes en nu dus ook voetjes. Wat kan je daar toch heerlijke dingen mee doen!

Ik dacht al een paar dagen na wat ik kon schrijven in het allereerste berichtje op mijn blog. Het moest iets fantastisch zijn! Iets origineels, creatiefs, geweldigs,... (Nee, nee ik leg de lat nooit te hoog!)
Het moest natuúrlijk gaan over naaien, want daarom startte ik deze blog. Een leuk project of zo? Met leuke foto's,... Ik bedacht allerlei voorwaarden waar mijn eerste post moest aan voldoen. En zo leek niks, maar dan ook niks, goed genoeg, tot...
Tot deze morgen dus. Tot mijn kleine prins mij zo verraste. Mijn kleine jongen ontdekt zijn voetjes! Groter nieuws kan ik me vandaag niet inbeelden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten