dinsdag 20 augustus 2013

Spelen = vuil maken

Hier zag je al eens verschijnen: een speelpakje voor kleine Max. Toen kon hij nog niet kruipen, onze kleine baby. Op reis leerde hij het en nu is hij niet meer te stoppen.

Tijd voor nog meer speelpakjes dus! Zeker nu de zomer nog steeds het land niet uit is!

Het leuke aan een patroontje voor een tweede maal gebruiken is dat het naaien zo veel vlotter gaat, maar vooral: er moeten geen patronen meer overgenomen worden!
Deze keer gebuikte ik een leuk streepjestricot. Ik werd helemaal verliefd op het stofje toen ik het voor het eerst zag liggen. En het afgewerkte pakje? Daar werd ik ook verliefd op!
Hoe ik het in mijn hoofd haalde om níet eerst foto's te nemen en dan pas Maxje erin te steken? Ik weet het niet...

Speelpakjes dienen nu éénmaal om mee te spelen en het kind heeft er zoveel plezier in gehad... Laten we nu alleen maar hopen dat we die 'éénmaal' niet al te letterlijk moeten nemen.
Ochja, we steken dat in het wasmachien en dan spelen we gewoon verder zeker?




4 opmerkingen:

  1. Hij lijkt er alvast al veel avonturen in beleefd te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is waar!
      En des te leuker eigenlijk dat hij zich zo goed voelt in mama's maaksels ;)

      Verwijderen
    2. Ja, dat is waar!
      En des te leuker eigenlijk dat hij zich zo goed voelt in mama's maaksels ;)

      Verwijderen