dinsdag 28 mei 2013

SWAPje

Een tijdje geleden organiseerden we onder vriendinnen een swapje. Wellicht al alom bekend in blogland. Maar toch zie ik een aantal van jullie raar kijken. (Allez, niet echt hé. Figuurlijk gesproken natuurlijk! Je hoeft je dus écht niet bekeken te voelen en je kunt gerust in alle stilte en anonimiteit raar kijken. De uitleg krijg je er gratis bij.)
Een swapje, afgeleid van het engelse werkwoord 'to swap' wat uitwisselen betekent dus. In het kort en lang verteld deden we onder vriendinnen dus een creatieve uitwisseling.
Spannend dat dat is!

Ik trok de naam van iemand waar ik al lang heel graag iets voor wilde maken. Maar de keuze was toch moeilijk. Zou ik iets voor haar zoontje maken of voor haarzelf en wat dan?
Het werd uiteindelijk een rokje, voor haar.




















En daar hoorde natuurlijk een bloem bij, uit dit boek.

Uiteindelijk maakte ik er nog iets bij voor haar zoontje: figuurtjes is flockfolie, om ergens op te strijken. En wat kiezen we dan voor een stoere driejarige? Gitaren natuurlijk! Niet zomaar gitaren, maar echte rockgitaren! En een snor. Want daar droomt toch iedere jongen van?


1 opmerking:

  1. Voilà, we volgen via google als via Bloglovin :-)

    Je maakt precies mooie dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen